#891 REKLAMY NA YOUTUBE

Posted: Únor 12th, 2015 | Author: | Filed under: Curvekiller | 14 Comments »

Reklamy na YouTube jsou pevnou součástí hejterského univerza. Potvrzuje to bádání historiků, podle nichž lze první zmínky o tomhle zlu vysledovat už v prastarém hejtu č. 194 kolegyně Achjo Bitch. Její podotek si dovolím podrobněji rozpracovat, jelikož se zavedením autoplaye ještě vzrostla kadence, s jakou nás YouTube tímhle svinstvem přidušuje.

Áno, už slyším poznámky přemoudřelých chytroprdů o tom, že mám nahodit na comp AdBlock nebo že je lepší poslouchat hudbu ze Spotify a videa lovit na Streamu, Vimeu, DailyMotion nebo na LickingBoob.com. Inu… nasrat! Jednak s AdBlockem nechci šachovat na každým kompjůtru, na kterým zrovna funguju, zvlášť ne na těch nedobytnejch pracovních, hlavně ale YouTube je nástroj všudypřítomný, všeprostupující a každou druhou kalbu nakopávající, používá se všude možně a v nečekaný čas a na rozdíl od výše zmíněných je na něm všechno – samozřejmě vyjma gangbangů, klipů Prince a gólovejch opakovaček.

Proto když budu chtít u kámoše pustit svůj oblíbenej song, bude pro mě youtubeřina jasnou volbou. A klidně tam frknu rovnou playlist, ať nemusím podnapilej honit každý dvě minuty myš a lovit jak dement další snesitelný video, dřív než mi tam CML naordinuje Marii Pojkarovou s Bohušem Matušem.

Tím si ale samozřejmě zajistim trvalej přísun videoreklam, který bejvaj nejen blbý, otravný a šmucik, ale hlavně jsou občas dlouhý jako průměrnej film Karla Vachka – a když je manuálně nepřeskočíte, dočkáte se kompletní prezentace střešních oken nebo nějaký prodloužený režisérský verze trapný televizní reklamy.

Utrpení pak zesiluje zacílení. Zatímco mým lepým kolegyňkám z lifestyleu naskakuje do prohlížeče jemnej spot na Niveu nebo líbezné defilé kabeleček, botiček a dlouhonohých čubiček, mně YouTube prodává obskurnosti typu jak na sádrokartony nebo kde koupit nábytek Hanák. Uff. Ono ale celý tohle cílení podle cookieny, dle preferencí přihlášenýho uživatele nebo podle historie vyhledávání je na netu na přesdržku – a nevidím moc velkej rozdíl mezi tím, jestli mi YouTube prokladá největší hity Franka Sinatry dvouminutovou propagačkou tepelnejch kolektorů, anebo mi Google reklamy i půl roku po výletu do Amsteru furt nabízej top mastičky na svědivou vyrážku.

«
»