#319 TISKÁRNY
Posted: Březen 2nd, 2012 | Author: Achjo Bitch | Filed under: Achjo Bitch | 4 Comments »Tiskárny. Žádná tiskárna. Všechny tiskárny, které mi přišly pod ruku (a jak množné číslo napovídá, bylo jich mnoho) a všechny tiskárny, které znám jenom z vyprávění, ale stejně mě serou. Osobní tiskárny, abych byla přesná, se kterejma já mám osobní problém.
Nevěřím v klasického Boha. Věřím v zákony přírody a jeden z těch, pravda, novějších zákonů praví, že tiskárna je kurva. Žádnej počítač, telefon, televize nebo mikrovlnka mi nepřivodily tolik záchvatů vzteku, bezmoci, touhy vrátit se do doby předmoderní jako tenhle ďablův přístroj.
Hloupý je, že tiskárny jsou, navzdory všem ekologickým upozorněním na konci firemních e-mailů, užitečné a potřebné. A tiskárny to, kurvy, dobře vědí, takže se podle toho taky chovaj. Vědí, že obyčejný smrtelník udělá první-poslední kvůli tý posraný A4, kterou musí večer přinést na schůzku. Takže samotná instalace tiskárny je bránou do světa trpělivosti a šance na úspěšnost nebývá vyšší než 50%. Nikdo si nekupuje bezdrátovou tiskárnu proto, aby pak fungovala výhradně a pouze přes USB kabel, ale to je jim jedno, žejo?! Tiskárenský děvky totiž uvažujou v intencích jako: „Proč se nechat nastavit podle návodu na 1. pokus, když to jde podle babských rad z internetových diskuzí až na ten 1234. pokus…
A proč vlastně držet hubu a tisknout tak, jak majitel daného přístroje poručil? Proč třeba netisknout v jiném formátu, proč nechtít lepší papír a vůbec, proč nebejt unavený a neoznámit nějakou nespecifikovatelnou chybu, kterou nelze opravit a nikdo kvůli ní stejně nebude volat na centrum podpory do USA? A proč se prostě jednoduše nevymluvit na nedostatek modré barvy? Já vim, že oni chtěj tisknout jenom nějakej červenej nápis, ale vo co de?!“
Na tiskárny neplatí slušné jednání. Na tiskárny ale zároveň neplatí výhrůžky, zastrašování a kolikrát ani fyzické tresty. Znám spoustu lidí (včetné jedné mé dobré kamarádky*), která když potřebuje akutně něco teď hned vytisknout a tiskárna, pro změnu,, nespolupracuje, radši jde a pořídí si tiskárnu novou. Protože je to rychlejší než řešit reklamace (hejt bude…), problémy, errory a píčoviny. Protože je toto řešení dražší jen zdánlivě. Protože čas=peníze.
A protože tiskárny jsou, co do bezproblémového užívání, srovnatelné s polotučným mlékem.
Vo co, že po tomhle hejtu si nevytisknu ani e-mail od mámy…
* ta dobrá kamarádka jsem ve skutečnosti & samosebou já