Debilní zákazníci

Posted: Říjen 7th, 2015 | Author: Káťa | 3 Comments »

Pracuju jako prodavačka v nejmenovaném obchodním řetězci, to jen tak pro úvod. Je skupina zákazníků co k nám chodí jen když je ňákej ten super produkt v akci jako mlíko za deset a vysočina za patnáct. Tudíž neví jak to u nás chodí, ale pak je tu ta skupina co je u nás pomalu každý den a stejně nechápe že ty vozíky na nákup opravdu musí zaparkovat tak jak chci. A ano opravdu tam musím dát tu první věc. Já si to opravdu po večerech nevymýšlím, opravdu nejdu večer domů s tím že bude fajn druhý den srát lidi s parkováním u pokladny. Dělám jen svou práci, taky nebudu na poště řvát na paní u přepážky proč to musím zrovna podepsat tady a ne rebelsky o pět cenťáků jinde.

«
»


  • Vladimira

    Žes to nevymyslela, to beru, ale nechápu, proč tam nemůžeš dát pak i tu druhou, třetí, čtvrtou věc a hromadíš je s přiměřeně nasraným výrazem na tom pidimístečku na pultě, když do toho košíku evidentně krásně dosáhneš, jak jsi již prokázala prvním pohybem?

  • Predator

    Proč tam prodavačka musí dát tu první věc?

    • Diana Muková

      Mně to moje nadřízená vysvětlovala tak, že když tam nedám tu první věc, znamená to, že ten vozík nemám zkontrolovaný. 😀 Prostě do toho vozíku prodavačka líp vidí, když zákazník s vozíkem přijede až k ní + tam prodavačka dá tu první věc. Zároveň je tam ale pravidlo (i když nevím, jestli autorka článku má na mysli stejný řetězec jako já), že pokud je to zákazníkovi vyloženě nepříjemné nebo řekne, že si to chce dávat rovnou do tašky, prodavačka by měla vyhovět zákazníkovi a ne mu to cpát do vozíku za každou cenu. 😀