Remarketing

Posted: Srpen 10th, 2016 | Author: Petr | 2 Comments »

Tedy spíš vychcánkové, který klientům nutí tenhle nesmyslnej marketingovej sajrajt.

Tak za A) to vůbec necílí správně – Jdu na neviditelného psa a ukazuje mi to 3 bannery – z toho dva jsou reklama na mé klienty, na jejichž web jsem xkrát šel rozhodně ne z důvodu, že bych chtěl u nich něco nakupovat a třetí na značku auta, kterou si kupuje kamarád a dnes mi posílal odkaz, abych se na jedno podíval. Dobře, můžu kamarádovi něco náhodou najít a doporučit, ale aspoň mě to má hodit na stejnou cenovou hladinu, ne o 500 000 víc!

A za B) Jako kdo tady z vás, aktivních uživatelů internetu, kdy dobrovolně kliknul na nějakej banner??? Já vím kdo, nikdo, na bannery totiž klikají jen placení klikači.

Za C) mě pořád zaráží, jak jsou klienti ochotní za toto platit. A týká se to i billboardů, plachet u silnic na nesmyslných místech, na rezavých zbořených plotech, na Jižní spojce jsou dokonce plachty na trávě. TVL lidi vzpamatujte se! Fakt takhle chcete těm marketingovým „specialistům“ cpát peníze do kapes?

A za D) když už náhodou se bannery trefí do mého nakupovacího rádiusu, tak stejně vždy nabízí jen to, co jsem už koupil!

«
»


  • insaina

    jop, minulý týden jsem viděla billboard „DĚLÁME AKCE!“ -- žádný kontakt, žádný web, nic… to je jak ten kluk z plakátu, ale ten má aspoň trochu logiku, když je to reklama na plakát samotnej a ne na jeho obsah

  • http://literoza.blogspot.cz/ MacGregor

    mě by jenom zajímalo, o kolik by byly tyhle reklamované věci levnější, kdyby se prachy necpaly do nesmyslného marketingu. Ale jak řekl Henry Ford -- „Kdybych měl posledních pět dolarů, čtyři dám na reklamu.“ Ve školách pro marketéry a kšeftaře se to učí a už v nich tenhle nesmysl jaksi zůstane…