„Mám zájem“ na Facebooku

Posted: Duben 11th, 2016 | Author: Kate Coco | 4 Comments »

Než se začnu rozepisovat o tom, co mě dneska opět nasralo, tak bych chtěla požádat gramatický nazzi, aby mě nehejtovali za moji gramatiku. Jsem totiž v ráži!

Poměrně často dávám na Facebook do různých oborových skupin inzeráty na práce a činnosti, které poptávám. Než něco postnu, předem vymyslím výstižný a vše říkající informační text, kde krok za krokem radím i tomu největšímu debilovi, co po něm chci a jak se má se mnou spojit, případně jak mi má zareagovat. Vždy přidám příslušný URL odkaz a moji emailovou adresu pro kontaktování. Když to není nic formálního, umožním jim kontaktovat mě přes zprávu na Facebooku.
Co mě ale totálně nasere jsou lidi, kteří mi takové inzeráty komentují slovy „Zájem“ nebo „Mám zájem“.. V tu chvíli se ve mě vzbudí jakýsi pocit nasranosti a nepochopení základní myšlenky „debile, neumíš číst“… Když se mi to stalo poprvé, reagovala jsem na takový komentář slovy „a já mám průjem“.. samozřejmě nepochopeno. Pak jsem si začala všímat i u ostatních vláken, že je to zcela běžná reakce na jakoukoliv nabídku práce či poptávky. Doprdele, proč je takovej problém alespoň na chvíli zapnout mozek, přečíst si o co vlastně jde a zareagovat tam, kde se to po mě vyžaduje? Milí budoucí zaměstnanci/brigádníci/subdodavatelé/klienti a možná i partneři – pokud nechcete, abych k vám od začátku přistupovala jako k chovancům psychiatrické léčebny, zapněte své mozky, než něco okomentujete. Když vám píšu, pošlete mi email s vaši nabídkou, neznamená to přeci, že očekávám, že mi ho přinese pošťačka do schránky nebo mi přiletí poštovním holubem. Chci si ho pohodlně přečíst ve svém mailu a ne mezi tunou offtopicu o tom, jak jste v neděli smažili řízky na palmovém oleji. Věřte tomu, že až budu chtít, abyste mi váš zájem projevovali v komentářích, nebudu se to stydět naps

«
»


  • Vach

    Na druhou stranu, zase to asi funguje jako filtr tech neschopnych, nebo lajdaku. Neverim, ze nekdo, kdo by o to vazne stal, postupoval takhle amatersky.

    • http://www.katerinapavlickova.cz Kateřina Pavlíčková

      Souhlas! Ale co my víme, kdo sedí na druhé straně monitoru :))

  • petr

    Tak možná facebook nebude zrovna ideální komunikační kanál pro tato sdělení, víš? Nechápu, kde pořád všechny ty firmy berou pocit, že lidi chtěj na facebooku hledat práci, dozvídat se nové věci o produktech a být naděšní z toho, že krém na beďary už má tisíc fanoušků. Tak si ten inzerát dej někam, kam lidi cíleně chodí hledat práci.

  • Francesco Gonzales

    seš jenom obyčejná namyšlená kráva,líp se to říct nedá