Jak mnoho řidičů neumí jezdit po kruháku

Posted: Prosinec 5th, 2015 | Author: Slim Jim | 4 Comments »

Co mě tedy fakt spolehlivě vždycky nasere, tak je to dement na kruhovém objezdu. Když přijedu ke kruháku a dávám přednost autu, které si to na něm právě dokola šine. Čekám jako vůl, protože se blíží a vypadá to, že chce projet před mým autem dál, až na ten další výjezd. Ale ouha! Najednou to švihne BEZ BLINKRU na výjezdu přede mnou. To mě pěkně sere, protože základní výhoda těchto křižovatek by měla být rychlost, plynulost, a tím i bezpečnost průjezdu. A když mi dotyčný nehodí blinkrem nápovědu, abych mohl jet dál bez čekání na překvápko, kam to ten mistr volantu milostivě ohne (nevozím obvykle křišťálovou kouli, tj. nezbývá než čekat), tak je mi jasné, že se jedná o vola, který zdržuje mě i všechny ostatní auta za mnou, čímž se zbytečně tvoří kolony. Takže to sere kdekoho a tenhle hejt se vlastně šíří exponenciálně celým městem. Rozšířenou úchylkou mezi opravdovými motoristickými fajnšmekry je pak už jen blikat jako vánoční stromeček levým blinkrem při celé jízdě dokola (!), a poté nedání zásadního blinkru při výjezdu z této principiálně nejjednodušší křižovatky (v nejvyšším levelu to vše ještě doplněno VELMI pomalou jízdou – odstředivá síla je totiž svině). Tento nedostižný způsob průjezdu kruháku již považuji za opravdovou zvrácenost, kterážto by měla být ohodnocena okamžitým odebráním řidičáku, evidentně vydaným do nepravých rukou. Takže mě neserte a naučte se blikat tam, kde je to potřeba, vy závodníci. Nebojte, ona ta žárovka za 28, – Kč se vám jen tak nespálí. Teda pouze v případě, když nebudete na každém kruháku blikat, že jedete dokola. Ona totiž jízda po kruhovém objezdu se považuje za přímou. A pro Ty nejméně chápavé, hlavně to jinam než dokola opravdu jet nejde, víme?

«
»


  • Miroslav Palouček

    Nj ti neustále blikající jsou asi řidiči důchodci. Protože dřív byla povinnost blikat i při vjezdu na kruháč a když vám blinkr nevypadl automaticky, tak blikáte furt pač obouma rukama držíte kolečko.
    Dneska se naštěstí musí blikat jen při výjezdu, což situaci usnadňuje…. jenže je dost maníků, kteří i tak blikaj jen „profomra“ až těsně když začnou odbočovat.
    Ale tihle blbečci to dělají i v provozu. Skoro každý den se mi stane, že to někdo nahulí těsně přede mě a zabliká až když už je v mojim pruhu. Tohle blikání je na hovno. To už taky vidim, ne? Blikat se má před a ne až při nebo dokonce po. To je ten základní kámen úrazu!

  • Janek Píša

    Na kruhacich jsou dva typy blbcu :) ti co neblikaj pri vyjezdu a ty co pred vjezdem zaparkujou na pul hodiny, protoze davaj prednost autu, ktery je o vic nez ctvrtkruh daleko.

  • Jan Bart

    Nojo ty Slim Jim, prefabrikovana dobrutko, taky se neposer sam ze sebe.
    Ty vis hovno, kde zase jinde ty pusobis jak debil a lidi si z tebe delaji srandu a pisi o tobe zrovna tak.

  • Emelantuka

    Jádro problému vidím v tom, že při běžném provozu děláme ( většina z nás) stejný pohyb páčkou blinkru i volantu. Točím doprava -- páčka přirozeně nahoru. Ale na kruháči točím volantem doleva, ale páčka by měla před výjezdem jít zase nahoru, tudíž proti směru pohybu ruky. Je to nepohodlné a proto na to tolik lidí kašle.