Doručovací schopnosti Český pošty
Posted: Říjen 12th, 2015 | Author: Bess | 1 Comment »Si hrajou na to, jak pečujou o zákazníka a jak jsou děsně moderní, když můžeš trackovat svou zásilku 24 hodin denně.
Začne to tak, že ti přijde sms a email, že ti zásilku doručí ten a ten den, což samozřejmě nedoručí. Na sms ani email se nedá reagovat.
Což vede k tomu, že frustrovaně sleduješ, jak už dva dny je tvoje zásilka ve stavu „doručování příjemci“, což v praxi znamená, že proputovala celou republikou, hnije někde na depu, kam se nedá dovolat a nebo možná chudák zmatenej pošťák už druhej den jede z depa na Vypichu na Radlickou, protože to ne a ne najít. Zákaznická linka je samozřejmě placená a maximálně ti na ní dají tři telefonní čísla na depo, z nichž jedno nefunguje, druhý nikdo nezvedá a třetí je permanentně obsazený.