Doručovací schopnosti Český pošty

Posted: Říjen 12th, 2015 | Author: Bess | 1 Comment »

Si hrajou na to, jak pečujou o zákazníka a jak jsou děsně moderní, když můžeš trackovat svou zásilku 24 hodin denně.
Začne to tak, že ti přijde sms a email, že ti zásilku doručí ten a ten den, což samozřejmě nedoručí. Na sms ani email se nedá reagovat.

Což vede k tomu, že frustrovaně sleduješ, jak už dva dny je tvoje zásilka ve stavu „doručování příjemci“, což v praxi znamená, že proputovala celou republikou, hnije někde na depu, kam se nedá dovolat a nebo možná chudák zmatenej pošťák už druhej den jede z depa na Vypichu na Radlickou, protože to ne a ne najít. Zákaznická linka je samozřejmě placená a maximálně ti na ní dají tři telefonní čísla na depo, z nichž jedno nefunguje, druhý nikdo nezvedá a třetí je permanentně obsazený.

«
»


  • Zuzka Vyk

    Chvilku jsem na poště dělala, tak vidím tenhle problém i z druhé strany. Je to práce fyzicky i psychicky náročná a navíc finančně těžce podhodnocená. Ono to není jen o tom, že člověk „nosí dopisy“, ale má i spoustu zodpovědnosti a je pod tlakem neustálé buzerace ze strany vedoucích, aby nosil letáky a zakládal důchodcům bankovní účty atd. Lidi, co tam dělají celý život, to prostě musí mít trochu „na háku“, protože jinak by tam asi nepřežili.