30 denní spravování elektroniky

Posted: Říjen 7th, 2015 | Author: JayJay | 2 Comments »

Prostě.. každýmu se někdy pokazily sluchátka, tak jsme je zanesli do obchodu kde jsme je koupili. Za 30 dní jsme dostali nový.. Ale proč? Nemůžou s tím sluchátkem co nehraje dělat vůbec nic, tak proč rovnou když jim to dáváme nám nedaj nový? Proč musíme celej měsíc chodit bez sluchátek? Jenom jim to tam měsíc leží a pak teda vytáhnou nový a napíšou Vám že už jsou ,,opravené“ tak si pro ně můžete přijít…

«
»


  • Pavel Adamek

    Tak sluchátka ještě zvládnu, ale stejný to je u mobilů. Kdysi, když byly kontakty a sms na SIM-ce, se to dalo nějak udělat, ale jak mám kurva v dnešní době někde nechat smartphone, kde mám všechno, včetně komplet kontaktů, e-mailů, internet bankingu atd., celý měsíc? Aby se v tom někdo šťoural a jen tak z plezíru si procházel moje data? Anebo to musím všechno komplet smazat a odinstalovat?

  • Norbert Habich

    Pánové, o procesu reklamace víte oba prd…Předně -- váš prodejce není většinou distributor ani výrobce. Tudíž i ty blbý sluchátka pošle buď jednomu, nebo druhýmu, oni si prověří jestli to „samovolný porouchání“ není až tak samovolný jak uvádíte, nebo zda jde opravdu o vadný kus z výroby. A pak dají svůj závěr vašemu prodejci. To všechno se musí stihnout do 30-ti dnů a věřte, žádný přednostní právo není, všude se zpracovává tak jak to dorazí, vše má svý pořadí. Máte skoro na vše záruku dva roky, ačkoliv jinde ve světě je jen rok ale 30 dnů vám přijde jako věčnost. Ale hlavně že máte jasno v tom, že nějakej servisní technik (kterýmu přijde denně na posouzení stovky sluchátek a desítky telefonů)má čas a chuť hrabat se vám v datech…