27 centimetrů červené bavlnky, 2 špejle, jedlovou větvičku a chomáček vaty

Posted: Říjen 8th, 2015 | Author: Siobhan | 2 Comments »

Pokaždý, když čtu v notýskách svých dětí seznam pomůcek na příští hodinu (hned zítra!!!) prvouky/výtvarky/pracovek, vaří se mi krev v žilách, nehty se mi samovolně zarývají do dlaní, a bělají mi rty, do kterých se koušu, abych ta pojmenování jejich učitelek, který se mi honí hlavou, neřekla nahlas.
Zvláštním bonusem je pak mode „učíme děti zodpovědnosti“, v kterým se požadavky nazapisujou, a děti si na ně mají vzpomenout samy. Ve výsledku to znamená matku, která o půl jedenáctý večer hledá 7 knoflíků různých barev a tvarů a růžovou nit, nebo se s baterkou vydává do parku pro 2 kaštany, 7 žaludů a 5 javorových listů.

Nikomu nepřeju nic zlýho – ale učitelce své dcery přeju, aby se jí narodily dvojčata – zodpovědné holčičky, pro které bude slovo jejich učitelky zákon, a které bez „středně velké nejedovaté houby a mechu“ ve čtvrtek ráno do své školy uprostřed města neodejdou.

«
»


  • Pavel Adamek

    Výborně řečeno. Člověk si myslí, kolik má doma všelijakého bordelu, ale když přijde na nějaké podobné zadání, nastává situace „to mi neříkej, že nemáme červenou nit, když máme jinak červené všechno a nitě padesáti jiných barev“.

  • Dagmar Daňková

    To je přesné! Syn už je teda na výšce, ale tyhle situace („na zítra potřebuji redispero se třemi různými hroty a zelený, modrý, černý a červený inkoust“) mě děsí dodnes. Zvlášť když kluk byl přesně ten typ, kterému když jsem navrhla, že má raději zůstat doma „s bolestí hlavy“, ztropil úplnou scénu, že podvádět se nesmí.