Notice: Undefined index: action in /www/1000vecicomeserou.cz/1000vecicomeserou.cz/wp-content/themes/clean-home/functions.php on line 30 1000 věcí, co mě serou » #167 MELANCHOLIA

#167 MELANCHOLIA

Posted: Červenec 27th, 2011 | Author: | Filed under: Attila Bič Boží | 35 komentářů »

Melancholií dnes nemyslím duševní stav zádumčivosti a trudnomyslnosti. Ano, dlouho připravuji hejt, jehož tématem bude deprese, dnes se ale s naší toulavou kamerou nevypravíme do cvokhauzu, ale do kina.

Jo, novej Trier. Tohohle typa jsem si nikdy výrazně neoblíbil. Jasně, Prolomit vlny byl pro osmnáctiletýho kluka velikej zážitek, i takový Dogville mě docela vtáhlo, byť mě jeho konec nasral, Království mě ovšem nechytlo, Idioty jsem nedokoukal, Kdo je tady ředitel? jsem sice dokoukal, ale byl to boj.

No a Melancholie? Ty vole, to mi poser záda! Abychom si rozuměli – já byl vždycky epik, ne lyrik. Mám rád dobrý příběhy. A když se nesympatický postavy chaoticky chovaj jako kreténi, nepovažuju to za dobrej příběh. Posuďte sami (spoiler alert!): Dvě ségry, jedna, hraje ji Kirsten Dunst, se vdává za takovýho ňoumu. Ta druhá, hraje jí Charlotte Gainsbourg, je vdaná za kreténa, co tu svatbu platí. Kirsten Dunst se chová jako píča, Charlotte Gainsbourg jako studená prdel. Otec Kirsten je vypitej alkáč, matka píča. Na svatbě je šéf Kirsten, totální kokot, a její nový kolega, ňouma č. 2. Kirsten ošuká ňoumu č. 2, což znamená konec s ňoumou, kterýho si vzala. Tim plus mínus končila první půlka. Když začala ta druhá, říkal jsem přítelkyni, že jediná věc, která mě ještě v kinosále drží, je naděje, že by mohly mít Kirsten Dunst s Charlotte Gainsbourg lesbickou scénu. Když Kirsten Dunst ukázala kozy, řekl jsem si, že lepší kozy v hrsti než lesbická scéna na střeše, a šel jsem na pivo.

Tím pro dnešek končím, jen ještě než se na mě vrhnete s vysvětlováním, proč jsem úplně blbej, dovolte mi zúročit svoji praxi v nadnárodní agentuře a připravit se na vaše negativní komentáře pomocí několika “kjúenejs”, jak jsme tenkrát, když jsem zastával funkci PR vocasa, řikávali.

1) Jsi primitiv a nepochopil jsi génia!
Primitiv nejsem, klidně si to s tebou rozdám v sudoku nebo ve skládání sonetů. Možná Attila Triera nepochopil, možná Trier Attilu neoslovil.

2) Tam nejde o příběh, ale o vystižení tý deprese a úzkostí, kterejma ty sestry trpí.
Ty vole, já deprese mám sám a s úzkostnou holkou jsem pár let prožil. Mně nikdo žádnym filmem líp nevysvětlí, jak je to na píču.

3) Kdyby tě Trier četl, tak by se smál. Ten film má působit, abys ho nepochopil a aby tě nasral, tak to Trier chtěl.
Na takový filmy chodit nechci. Ty jo?

4) Ty to bereš hrozně doslova, ale ten film je metafora bla bla bla.
Jasně. Ty v tom vidíš nějakou symboliku a jsi si úplně jistej, že ji přesně takhle Trier myslel. Gratuluju.

Ale bezpochyby je to hereckej koncert, o tom žádná.

 

«
»